کاهش مصرف فرآورده هاي نفتي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کاهش مصرف فرآورده هاي نفتي
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
مديرعامل شرکت ملي پالايش و پخش فرآوردهاي نفتي گفت: در آينده شاهد کاهش حداقل 15 درصدي مصرف فرآورده هاي نفتي با جلوگيري از قاچاق خواهيم بود .

به گزارش واحد مرکزي خبر، عليرضا ضيغمي در گفتگو با خبر نيمروزي شبکه اول سيما افزود: اميدواريم با توجه به شروع اجراي قانون هدفمندي يارانه ها، قاچاق به خصوص قاچاق نفت و گاز و ساير فرآورده ها به حداقل برسد.

وي با بيان اينکه اين شرکت روزانه 235 ميليون ليتر انواع فرآورده هاي نفتي را در کشور توزيع مي کند گفت: با توجه به آمار و ارقام ، شاهد کاهش 10 درصدي مصرف گاز مايع، حدود 5 درصد در بنزين، 40 درصد در نفت سفيد و حدود 15 درصد در نفت گاز و 20 درصد در مصرف نفت کوره هستيم.

ضيغمي افزود: کاهش مصرف بنزين را از سال 86 آغازکرده بوديم که از 75 ميليون ليتر در روز به ميانگين 63 و 6 دهم ليتر کاهش داشته است.

وي گفت: از ابتداي اجراي قانون هدفمندي يارانه ها اين رقم به حدود 61 و يک دهم ميليون ليتر رسيده و حدود 2 ميليون ليتر کاهش داشته است.

ضيغمي در پاسخ به سوالي درباره قاچاق فرآورده هاي نفتي و تاثير هدفمندکردن يارانه ها بر کاهش قاچاق آن افزود: اختلاف قيمت ميان نرخ هاي بين المللي و نرخ هايي که هم اکنون مصوب شده است، وجود دارد و ما ارزانترين نوع فرآورده را در ميان کشورهاي همسايه داريم.

مديرعامل شرکت ملي پالايش و پخش فرآوردهاي نفتي گفت: با توجه به شفاف سازي هاي انجام شده و همچنين ايجاد سامانه هوشمند و سايت تجارت آسان با همکاري ستاد مبارزه با قاچاق، جلوي فروش خارج از سامانه فرآورده ها را گرفتيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: